Πώς να γράψεις περιγραφή προϊόντος χωρίς να σε πάρει ο ύπνος διαβάζοντάς την

Home / Single Post

Η περιγραφή είναι εκεί για να πείσει. Να εξηγήσει τι είναι αυτό το «κάτι». Και να οδηγήσει τον πελάτη στο “ΑΓΟΡΑ ΤΩΡΑ”.

Αν όμως γράψεις:

«Σαπούνι 100g. Φτιαγμένο από ελαιόλαδο. Vegan. Βιολογικό.»

Ο πελάτης βαριέται. Δεν νιώθει τίποτα. Και φεύγει.

Γιατί κανείς δεν αγόρασε επειδή συγκινήθηκε από τα γραμμάρια.

Πού γίνεται συνήθως το λάθος:

– Απλή παράθεση χαρακτηριστικών χωρίς συναίσθημα
– Πολύ τεχνική γλώσσα
– Καμία σύνδεση με τον αναγνώστη
– Copy-paste περιγραφές παντού

Αυτά δεν πουλάνε. Απλώς… πληροφορούν. Και ο πελάτης δεν θέλει εγκυκλοπαίδεια. Θέλει κάτι να τον τραβήξει.

Πώς το πετυχαίνεις;

1. Μίλα σαν άνθρωπος, όχι σαν κατάλογος

Αν το πουλούσες σε φίλο σου, τι θα του έλεγες;
Αντί για:

«Κερί 200ml με άρωμα καραμέλας και βανίλιας»

Πες:

«Το κερί που μυρίζει σαν Κυριακή απόγευμα με κουβέρτα, καραμέλα στο φούρνο και Netflix. Αν το ανάψεις, θες και γλυκό. Εμείς προειδοποιήσαμε.»

2. Ξεκίνα με το όφελος – μετά βάλε τα τεχνικά

Ο πελάτης δεν αγοράζει “κερί”. Αγοράζει διάθεση, χαλάρωση, ατμόσφαιρα.
Πες πρώτα τι προσφέρει:

«Φτιάξε cozy γωνιά στο σπίτι σου με ένα μόνο σπίρτο»

Μετά πρόσθεσε τεχνικά:

«Χειροποίητο κερί σόγιας, 200ml, διάρκεια 30+ ώρες»

3. Δώσε σενάριο χρήσης

Ο πελάτης θέλει να φανταστεί πώς θα το χρησιμοποιήσει.
Π.χ. πουλάς planner; Αντί για:

«Planner 120 σελίδων με σπιράλ»

Πες:

«Για τις μέρες που όλα είναι χάος, αυτό το planner κρατάει εσένα σταθερό. Ξέχνα τα post-it. Οργάνωσε τις σκέψεις σου και νιώσε ξανά ότι (ίσως) έχεις τον έλεγχο.»

4. Βάλε χιούμορ και αυθεντικότητα

Μην φοβάσαι να κάνεις τον άλλο να χαμογελάσει.
Χτίζεις brand με προσωπικότητα, όχι με ρομποτικό τόνο.

Παραδείγματα:

«Δεν είναι απλώς κερί – είναι ψυχολογική υποστήριξη με άρωμα βανίλιας»

«Αν το μυρίσεις 3 φορές στη σειρά, δεν φέρουμε ευθύνη για αυθόρμητες παραγγελίες»

5. Χρησιμοποίησε SEO έξυπνα – όχι με κατάχρηση

Ναι, πρέπει να βάλεις τη λέξη-κλειδί σου. Αλλά με φυσικότητα.

Μην γράψεις 8 φορές “κερί σόγιας αρωματικό” σε δύο παραγράφους.
Παίξε με παραλλαγές:

“χειροποίητο κερί”, “φυσικό κερί”, “κερί με άρωμα βανίλιας”
Και βάλε το keyword στον τίτλο, στην περιγραφή, στα alt tags των εικόνων.

Συμπέρασμα

Η περιγραφή σου είναι η φωνή σου όταν εσύ δεν είσαι μπροστά.

Αν είναι βαρετή ή ξερή, ο πελάτης δεν θα νιώσει τίποτα.
Και δεν αγοράζει αυτός που ξέρει – αγοράζει αυτός που νιώθει.

Γι’ αυτό:

– Μίλα με ύφος
– Πες ιστορία
– Δώσε εικόνα
– Εξήγησε το “γιατί” πίσω από το προϊόν

Δεν πουλάς κερί. Πουλάς αυτό που κάνει τον άλλο να ανάψει το κερί.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *