Σταμάτα να περιμένεις να σε ανακαλύψουν. Εμφανίσου.
Πετάς post, αλλά όχι διαφήμιση; Τότε απλά περιμένεις.
Αν ανεβάζεις περιεχόμενο στα social και περιμένεις “να πάρει μπρος μόνο του”, μάλλον θα περιμένεις πολύ. Το οργανικό reach έχει πέσει. Οι αλγόριθμοι δεν δουλεύουν υπέρ σου. Ο κόσμος δεν πρόκειται να ψάξει αυτό που κάνεις — πρέπει να του το δείξεις. Ξεκάθαρα, ωραία, μπροστά του.
Η σωστά στημένη διαφήμιση στα social δεν είναι έξοδο. Είναι ο μόνος τρόπος να βρεθείς εκεί που κοιτάνε οι άνθρωποι που θες να φέρεις κοντά. Δεν μιλάμε για “boost post”. Μιλάμε για καμπάνιες με στόχο. Με κοινό που επιλέγουμε. Με περιεχόμενο που τραβάει. Με μήνυμα που μπαίνει στο μυαλό — όχι απλά στην οθόνη.
Και το σημαντικότερο; Δεν φωνάζει “ΑΓΟΡΑΣΕ ΜΕ ΤΩΡΑ”.
Λέει: “Εδώ είμαι — και έχω κάτι που σε αφορά”.
Αν θέλεις να δεις αποτελέσματα, πρέπει να σταματήσεις να βασίζεσαι μόνο στην τύχη του algorithm.
Και γι’ αυτό είμαστε εμείς εδώ: για να βγάλουμε τη δουλειά σου μπροστά, σωστά.
Οι άνθρωποι που σε ενδιαφέρουν, είναι ήδη στη Google.
Ψάχνουν αυτό που προσφέρεις. Όχι αύριο. Σήμερα.
Και αν δεν εμφανίζεσαι εσύ στα αποτελέσματα, εμφανίζεται κάποιος άλλος.
Ίσως με χειρότερο προϊόν. Ίσως πιο ακριβός. Αλλά εμφανίζεται. Εσύ όχι.
Τα Google Ads δεν είναι “να τρέξουμε κάτι να δούμε”. Είναι εργαλείο.
Μπορείς να εμφανιστείς τη σωστή στιγμή, με τη σωστή φράση, σε αυτόν που ψάχνει ακριβώς αυτό που έχεις.
Δεν είναι να πετάς λεφτά σε clicks. Είναι να πληρώνεις για να εμφανιστείς σε προθερμασμένο κοινό.
Σε ανθρώπους που έχουν ήδη πρόθεση. Που θέλουν. Που είναι έτοιμοι.
Το θέμα είναι να τους προλάβεις.
Αν έχεις μια υπηρεσία ή ένα προϊόν και θες να βγεις μπροστά σε όσους το ψάχνουν αυτή τη στιγμή,
άσε τα τυφλά boost και έλα να το στήσουμε σωστά.
Όλοι λένε “κανείς δεν διαβάζει emails πια”. Λάθος.
Κανείς δεν διαβάζει βαρετά emails.
Αυτά που λένε “Newsletter #18 – Νέα προϊόντα”.
Αυτά που θυμίζουν spam, ακόμα κι αν ήσουν εγγεγραμμένος.
Το email marketing δεν είναι για να ενημερώνεις. Είναι για να συνδέεσαι.
Είναι για να κρατάς επαφή με τον κόσμο σου, με τρόπο που να του αρέσει να σε διαβάζει.
Να χτίζεις σχέση, να θυμίζεις την παρουσία σου, να οδηγείς σε δράση.
Και ναι — να πουλάς. Όχι με πίεση. Με παρουσία.
Αν το email σου δεν ανοίγεται, δεν φταίει ο κόσμος.
Φταίει που δεν του έδωσες λόγο να το ανοίξει.
Τίτλος, στήσιμο, ρυθμός, timing. Όλα παίζουν ρόλο.
Το καλό email δεν φωνάζει “δες με”.
Κάνει τον άλλο να περιμένει το επόμενο.
Αν θέλεις να στήσεις μια λίστα που φέρνει πίσω πελάτες, όχι απλώς clicks — έλα να το κάνουμε όπως πρέπει.
Τα SMS δεν είναι ξεπερασμένα. Είναι το πιο ανοιχτό κανάλι που έχεις στα χέρια σου.
95% των SMS διαβάζονται μέσα στα πρώτα 3 λεπτά.
Το ερώτημα είναι: τι βλέπει ο άλλος όταν το ανοίγει;
Αν είναι ψυχρό, γενικό και μοιάζει με “ειδοποίηση”, το αγνοεί.
Αν είναι προσωπικό, άμεσο, χρήσιμο και έχει λόγο να υπάρξει — το διαβάζει. Και μπορεί να πατήσει και το link.
Το SMS marketing δεν είναι για να “σπρώχνεις προσφορές”.
Είναι για να θυμίζεις, να ενεργοποιείς, να ξαναφέρνεις πίσω κόσμο που ήδη σε ξέρει.
Λίγες λέξεις. Καθαρό μήνυμα. Call to action που να βγάζει νόημα.
Είναι άμεσο. Γι’ αυτό πρέπει να λέει κάτι που μετράει.
Αν θέλεις να στέλνεις μηνύματα που φτάνουν – και φέρνουν, μπορούμε να το στήσουμε μαζί. Σωστά, έξυπνα, χωρίς να γίνεις spammer.
Η διαφήμιση δεν είναι να πετάς λεφτά για να “φαίνεσαι λίγο”.
Είναι εργαλείο. Είναι στρατηγική. Είναι το πώς φτάνεις στον κόσμο που ψάχνει (ή δεν ήξερε ότι ψάχνει) αυτό που προσφέρεις.
Και όχι, δεν είναι όλες οι διαφημίσεις ίδιες.
Το “να τρέξουμε κάτι” δεν είναι λύση. Το “πάτα ένα boost” δεν είναι στρατηγική. Το “βάλε 5 ευρώ και βλέπουμε” δεν είναι plan.
Εμείς δεν κάνουμε απλώς διαφήμιση.
Στήνουμε παρουσία. Στήνουμε εμπιστοσύνη. Στήνουμε αποτέλεσμα.
Η αλήθεια είναι πως η ερώτηση δεν είναι «πόσο κοστίζει», αλλά πώς γίνεται.
Όταν μια διαφήμιση σχεδιάζεται με στρατηγική, μελετημένη στόχευση και σωστά επικοινωνιακά γραφικά, το κόστος όχι μόνο δεν είναι μεγάλο — είναι αποδοτικό. Κάθε ευρώ πιάνει τόπο.
Δεν πληρώνεις για να «φαίνεσαι». Πληρώνεις για να φέρνεις αποτέλεσμα.
Η σωστή εικόνα, το σωστό μήνυμα, το σωστό κοινό: αυτός είναι ο συνδυασμός που μειώνει τη σπατάλη και μετατρέπει τη διαφήμιση από έξοδο σε επένδυση.
Στη BigDigitalMarketing, δεν ξοδεύουμε το budget σου. Το αξιοποιούμε.