
Πώς να κάνεις προσφορές με χαρακτήρα (και όχι σαν να ξεπουλάς πάγκο στη λαϊκή)
Πάει ο κόσμος να ψωνίσει.Βλέπει παντού: “ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ -60%” “ΞΕΠΟΥΛΑΜΕ!” “ΟΛΑ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ” “Μην τα χάσεις – τελευταία τεμάχια
Home / Archives
Πάει ο κόσμος να ψωνίσει.Βλέπει παντού: “ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ -60%” “ΞΕΠΟΥΛΑΜΕ!” “ΟΛΑ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ” “Μην τα χάσεις – τελευταία τεμάχια
Εσύ βλέπεις ένα site και λες: “Καθαρό, minimal, ωραίο. Τα προϊόντα φαίνονται. Έχω info. Όλα καλά.” Ο πελάτης όμως το
Έρχεται εκείνη η μέρα.Που το κερί δεν ανάβει, το φως δεν βοηθάει, και η κάμερα σε κοιτάει με οίκτο. “Τι
Ο πελάτης μπαίνει, βλέπει, διαλέγει κάτι και το βάζει στο καλάθι.Ωραία; ΩΡΑΙΑ. Κι εσύ τώρα σκέφτεσαι: “Μήπως να του πρότεινα
Instagram: 2.483 followers.TikTok: 1 βίντεο πήγε viral.Site: 500 επισκέπτες χτες. …και όμως: 📉 0 σχόλια, 📥 0 DM, 💸 2
🧠 Κάθε φορά που λαμβάνεις μήνυμα τύπου: “Το πήρα και ήταν υπέροχο, σε ευχαριστώ πολύ!!”“Το λάτρεψα, μυρίζει τέλεια!”“Το παρέλαβα και
Ο πελάτης σου στέλνει μήνυμα: 📩 “Καλησπέρα, ήθελα να ρωτήσω για το κερί ‘καραμέλα’ αν είναι σε στοκ”📩 “Πόσο καιρό
📦 Σκέψου: Δύο μαγαζιά που πουλάνε το ίδιο πράγμα.Ίδιο κερί. Ίδιο άρωμα. Ίδιο μέγεθος. Από το ένα, απλά το παραλαμβάνεις.Από
Ο πελάτης βλέπει κάτι ωραίο στο Instagram.Σταματάει το scroll.Λέει: “Αυτό μου άρεσε…” Και μετά; 👉 Μπαίνει στο προφίλ.👉 Δεν ξέρει
“Μπήκε, είδε, αγόρασε. Τέλεια!” …Και μετά;👉 Σου έκανε like;👉 Σε ξαναείδε;👉 Ξαναγόρασε;👉 Ή σε ξέχασε την επόμενη μέρα; 📉 Αν