Πώς να μαζέψεις followers στο Facebook χωρίς να πληρώσεις ούτε για σουβλάκι (true story)

Home / Single Post

Το Facebook μπορεί να μην είναι η πιο μοντέρνα πλατφόρμα, αλλά παραμένει εξαιρετικά δυνατό για πωλήσεις και κοινότητες – ειδικά για ηλικίες 30+ που είναι και οι πιο “έτοιμοι” να αγοράσουν.

Αντί να σπαταλάς λεφτά σε διαφημίσεις χωρίς στρατηγική, δες πώς μπορείς να μεγαλώσεις τη σελίδα σου οργανικά και ουσιαστικά.


1. Γράψε σαν άνθρωπος – όχι σαν επιχείρηση

Ξέχνα τις ανακοινώσεις τύπου “σας παρουσιάζουμε τη νέα μας σειρά προϊόντων”.
Ξεκίνα με φράσεις που τραβούν το μάτι και προκαλούν συναίσθημα ή περιέργεια.

Παράδειγμα:
“Πελάτης μπήκε, μύρισε το κερί και είπε ‘μυρίζει σαν χωρισμός’.”

Το κοινό σταματάει, διαβάζει, γελάει, πατάει like και – αν τους αρέσει η φάση σου – ακολουθεί.


2. Ζήτα σχόλια και συμμετοχή

Ο αλγόριθμος δείχνει το post σε περισσότερο κόσμο όταν βλέπει σχόλια.
Άρα: προκάλεσε τα.

Ιδέες για ερωτήσεις:

  • “Ποιο είναι το πιο αχρείαστο δώρο που έχεις πάρει ποτέ;”
  • “Αν η επιχείρησή μου ήταν τραγούδι, ποιο θα ήταν;”
  • “Είσαι τύπος ‘καφές και ησυχία’ ή ‘καφές και δράμα’;”

3. Κάνε έξυπνα giveaways

Ξέχνα τα “tag 3 φίλους και κάνε follow”.
Ο κόσμος έχει βαρεθεί. Κάνε το διασκεδαστικό και ανθρώπινο.

Παράδειγμα:

  • “Κερδίζει το πιο αστείο σχόλιο.”
  • “Tag τον φίλο που πάντα χάνει τα δώρα που του κάνεις.”

Το ζητούμενο είναι το engagement – όχι η αγγαρεία.


4. Μοιράσου memes που έχουν σχέση με το brand σου

Το Facebook αγαπάει το χιούμορ.
Μια καλή εικόνα με έξυπνη λεζάντα μπορεί να φέρει δεκάδες shares και νέα μάτια στη σελίδα σου.

Παράδειγμα (για brand με κεριά):
“Όταν λες ‘ένα κεράκι για το σπίτι’ και καταλήγεις με 7.”


5. Μπες σε Facebook Groups – αλλά ανθρώπινα

Σχολίασε, βοήθα, γίνε μέρος της κοινότητας.
Όταν έχεις κάτι σχετικό να προσφέρεις, τότε και μόνο τότε μοιράσου link ή δείξε το προϊόν σου.

Πρέπει να φαίνεται ότι νοιάζεσαι – όχι ότι κάνεις spam.


6. Δείξε πρόσωπο – όχι μόνο προϊόν

Οι άνθρωποι συνδέονται με ανθρώπους, όχι με αντικείμενα.

Δείξε backstage, το εργαστήριό σου, την καθημερινότητα σου.
Μια απλή selfie ή ένα live με γνήσια διάθεση κάνουν πολύ περισσότερα από 5 επαγγελματικές φωτογραφίες.


7. Δώσε αξία χωρίς αντάλλαγμα

Εκπαίδευσε, βοήθησε, ενημέρωσε.

Παράδειγμα για σαπούνια:

  • “3 τρόποι να μυρίζει ωραία το μπάνιο σου χωρίς αποσμητικά χώρου”
  • “Πώς διαλέγω αρώματα ανάλογα με τη διάθεση”

Ο κόσμος αγαπάει αυτούς που προσφέρουν κάτι χρήσιμο χωρίς να ζητούν άμεση αγορά.


Bonus: Ζήτα διακριτικά τη βοήθεια του κοινού σου

Αν έχεις ήδη κάποιους followers που σε στηρίζουν, πες το ευθέως:

“Αν σας αρέσει η δουλειά μου, κάντε μια κοινοποίηση. Μπορεί να βοηθήσει κάποιον να ανακαλύψει κάτι που θα του φτιάξει τη μέρα.”

Ο κόσμος βοηθάει, όταν νιώθει ότι είναι μέρος της προσπάθειας.


Συμπέρασμα

Δεν χρειάζεσαι λεφτά για να αποκτήσεις κοινό στο Facebook.
Χρειάζεσαι:

  • Χιούμορ
  • Αυθεντικότητα
  • Συνέπεια
  • Μια καλή ιδέα κάθε φορά

Ο κόσμος δεν σε ακολουθεί επειδή έχεις προϊόν.
Σε ακολουθεί επειδή νιώθει ότι είσαι αυθεντικός, ότι έχεις “κάτι να πεις” και ότι τον συμπεριλαμβάνεις στη φάση σου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *