Πώς να στείλεις επαγγελματικό DM χωρίς να ακούγεσαι σαν bot ή απελπισμένος/η

Home / Single Post

Ανοίγεις Instagram. Βλέπεις ένα προφίλ και σκέφτεσαι:

– Αυτός/ή θα ήταν τέλειος για συνεργασία.
– Μήπως να του στείλω να βάλει το προϊόν μου σε story;
– Ή θα με περάσει για ακόμα ένα account που στέλνει spam;

Η αλήθεια είναι απλή:
Όλα εξαρτώνται από το ΠΩΣ θα το πεις. Όχι από το τι ζητάς.

Ας δούμε λοιπόν πώς στέλνεις DM που ανοίγει πόρτες – και όχι delete.


1. Ξεκίνα σαν άνθρωπος. Όχι σαν αυτοματοποιημένο bot.

Όχι:

“Καλησπέρα σας, θα ήθελα να σας ενημερώσω για την επιχείρησή μας…”

Ναι:

“Γεια σου! Είδα το προφίλ σου και ενθουσιάστηκα – ειδικά αυτό το post με το […] ήταν τέλειο.”

Δείξε ότι απευθύνεσαι σε έναν συγκεκριμένο άνθρωπο.
Όχι ότι αντέγραψες και επικόλλησες το ίδιο μήνυμα σε όλους.


2. Πες ποιος/ποια είσαι – και τι κάνεις

“Έχω ένα μικρό brand με φυσικά προϊόντα. Φτιάχνω όλα τα κεριά και σαπούνια στο χέρι με τοπικά υλικά και… λίγη εμμονή με τις λεπτομέρειες.”

Μίλα φυσικά. Όχι σαν δελτίο τύπου.


3. Εξήγησε γιατί του/της γράφεις

“Σκέφτηκα να σου στείλω γιατί το ύφος σου ταιριάζει πολύ με αυτό που κάνω. Και το κοινό σου φαίνεται να αγαπάει τα αυθεντικά, προσεγμένα brands.”

Αν τους δείξεις ότι βλέπεις την αξία τους, θα σε διαβάσουν αλλιώς.


4. Κάνε καθαρή, ειλικρινή πρόταση – χωρίς πίεση

“Αν σου αρέσει η ιδέα, θα ήθελα να σου στείλω ένα προϊόν δώρο – χωρίς καμία υποχρέωση. Αν θελήσεις να το δείξεις, θα είναι υπέροχο. Αν απλώς το ευχαριστηθείς, ακόμη καλύτερα.”

Η καλοσύνη δεν περνάει απαρατήρητη.


5. Κράτα το σύντομο – και ανθρώπινο

Μην στείλεις κατεβατό.
3-4 καθαρές προτάσεις. Όχι παραγράφο που θυμίζει αίτηση επιχορήγησης.

Και πολύ σημαντικό:
Μην το στείλεις σε 50 άτομα την ίδια μέρα.
Αν φανείς μαζικός → το χάνεις.


6. Αν μιλάς για προϊόν ή πρόταση, δείξε κάτι

Όχι: “δες το στο προφίλ μου”.

Ναι:

  • Σύνδεσμος απευθείας στο προϊόν
  • Μία καθαρή φωτογραφία με σύντομη λεζάντα

Μην τους βάζεις να ψάξουν. Δείξε τους.


7. Αν χρειαστεί follow-up, κάνε το σωστά

Μετά από 2-3 μέρες, μπορείς να στείλεις:

“Γεια! Στέλνω μια μικρή υπενθύμιση για το μήνυμά μου – ό,τι κι αν αποφασίσεις, σ’ ευχαριστώ που το διάβασες.”

Χωρίς πίεση. Χωρίς παθητική επιθετικότητα. Με αξιοπρέπεια.


Bonus: Μην ξεκινήσεις ποτέ με “Γεια σας, ενδιαφέρεστε για συνεργασία;”

Είναι αμήχανο, γενικό και… ξερό.
Αντίθετα: πες κάτι που θα τους κάνει να πουν “για πες μου” πρώτοι.


Συμπέρασμα

DM δεν σημαίνει προσέγγιση πώλησης.
Σημαίνει έναρξη σχέσης.

Αν μιλήσεις σαν άνθρωπος – με ειλικρίνεια, σεβασμό και λόγο –
θα εκπλαγείς από το πόσοι θα απαντήσουν. Και πόσοι θα πουν “ναι”.

Μην ξεχνάς:
Δεν πουλάς. Χτίζεις εμπιστοσύνη. Και μετά… όλα έρχονται μόνα τους.


Κατηγορία: Influencer Marketing / Επικοινωνία / Συνεργασίες
Tags: DM Tips, Επικοινωνία με influencers, Συνεργασίες στο Instagram, Πώς να ζητήσεις σωστά, Social media relationships

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *