Email marketing για όσους φοβούνται το “newsletter” σαν λέξη (αλλά θέλουν πελάτες)

Home / Single Post

Όταν ακούς “newsletter”, παθαίνεις ένα κάτι.
Σου έρχονται στο μυαλό:

  • Βαρετά email με τίτλο “Οι νέες μας αφίξεις είναι εδώ”
  • Άσπρο φόντο, Arial γραμματοσειρά και 100 προϊόντα το ένα κάτω από το άλλο
  • 0 άνοιγμα. 0 clicks. 0 ενδιαφέρον.

Και όμως. Ο κόσμος διαβάζει email.
Αρκεί να είναι ωραία, σύντομα, προσωπικά, αστεία ή χρήσιμα.

Γιατί το σωστό email φέρνει:

  • Σχέση
  • Engagement
  • Πωλήσεις με νόημα (όχι με πίεση)

Πάμε να δούμε πώς γίνεται αυτό:


1. Ξέχνα τη λέξη “newsletter” – σκέψου “mini post” ή “σημείωμα στην πόρτα”

Γράψε σαν να μιλάς σε ανθρώπους που σε ξέρουν – όχι σε mailing list.

“Σήμερα έψησα κεριά και παραλίγο να λιώσω εγώ αντί γι’ αυτά – αλλά βγήκε κάτι τέλειο.”

“Αν αγαπάς το άρωμα σοκολάτα, μην ανοίξεις αυτό το email. Εκτός κι αν είσαι έτοιμος/η να κολλήσεις.”

Το email δεν είναι διαφήμιση. Είναι σχέση.


2. Ο τίτλος (subject line) είναι το 80% της δουλειάς

Αν δεν το ανοίξει, δεν το διάβασε. Τελεία.

Ξέχασε το “Η νέα συλλογή είναι εδώ”.
Δοκίμασε:

  • “3 λόγοι να μυρίσεις τέλεια αυτό το Σαββατοκύριακο”
  • “Το δώρο που θα κάνει την κολλητή σου να πει ‘WOW’”
  • “Προσοχή: Αυτό το κερί μπορεί να σου χαλάσει τη δίαιτα (σοκολάτα alert)”

Φτιάξε περιέργεια. Χιούμορ. Λόγο για κλικ.


3. Μίλα σύντομα. Όχι σαν έκθεση δημοτικού

Ο κόσμος δεν διαβάζει μεγάλα emails.
Πες κάτι ωραίο, ανθρώπινο, σύντομο – και οδήγησέ τον εκεί που θέλεις:

“Φτιάξαμε ένα νέο κερί που μυρίζει σαν ‘κρυφό ρεπό’. Θες να το δεις;”

[Κουμπί] Ναι, δώσε μου λίγο ρεπό σε βαζάκι


4. Κάν’ το προσωπικό

Το email πρέπει να νιώθει γραμμένο για έναν, όχι για 3.000.

“Εσύ που μου είχες πει ότι αγαπάς το άρωμα βανίλια… αυτό είναι για σένα.”

“Αν ανήκεις σ’ εκείνους που λένε ‘ευτυχώς που δεν μπορώ να το μυρίσω από το site’, τότε πρόσεχε: αυτό θα σε κάνει να πατήσεις το καλάθι.”

Το κοινό σου θέλει να νιώσει “μέσα”.


5. Δείξε προσωπικότητα – όχι εταιρικό ύφος

❌ “Αγαπητοί πελάτες, σας παρουσιάζουμε…”
✅ “Το είπαμε και στο TikTok: Αυτό το σαπούνι έπρεπε να λέγεται ‘Δεύτερη ευκαιρία στη μέρα σου'”

Αν ο πελάτης γελάσει, σε θυμάται.
Αν σε θυμάται, ψωνίζει.


6. Βάλε κουμπί – και δώσε λόγο να το πατήσει

Όχι απλά “Δες εδώ”.

Πες:

  • “Δες το και πες μου: Είναι ή δεν είναι το απόλυτο cozy mood;”
  • “Μπες να το μυρίσεις… νοητικά (μέχρι να σου το στείλω)”
  • “Πρόλαβέ το πριν το πάρει η ξαδέρφη σου που βλέπει τα email σου”

Το κουμπί δεν είναι τεχνικό. Είναι συνέχεια της ιστορίας σου.


7. Δεν πουλάς τίποτα; Δώσε κάτι να σε θυμούνται

  • Μικρό tip
  • Behind the scenes
  • Μια σκέψη της ημέρας
  • Ένα “μυστικό” μόνο για τους insiders

Έτσι, ακόμα και όταν δεν πουλάς, χτίζεις σχέση.


Συμπέρασμα

Το email δεν χρειάζεται να είναι τέλειο.
Χρειάζεται να είναι:

  • Εσύ
  • Με χαρακτήρα
  • Με vibe
  • Με νόημα

Γιατί το inbox είναι ήσυχος χώρος.
Όποιος σε αφήνει να μπεις εκεί, σε εμπιστεύεται ήδη.

Μην του στείλεις κάτι που μοιάζει με διαφήμιση.
Στείλε κάτι που μοιάζει με σελίδα ημερολογίου.
Ή με χαρτάκι στο ψυγείο.

Και τότε… θα πατήσει.


Κατηγορία: Email Marketing / Copywriting / Σχέση με πελάτη
Tags: Email Tips, Newsletter με στυλ, Email marketing για e-shop, Χιούμορ, Ανθρώπινη σύνδεση, Πωλήσεις χωρίς πίεση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *