SEO για ανθρώπους που βαριούνται: Πώς να σε βρίσκουν στο Google χωρίς να σε ψάχνουν με GPS

Home / Single Post

Έχεις ωραίο site. Έχεις Instagram. Έχεις προϊόν.

Αλλά στο Google; Άφαντος.

Γιατί το Google δεν ψάχνει “ωραία vibes”. Ψάχνει συγκεκριμένα πράγματα.

Αν θες να σε βρίσκουν χωρίς να φωνάζεις, διάβασε αυτά:


1. Βάλε λέξεις-κλειδιά που θα έγραφες εσύ αν το έψαχνες

Αντί να γράφεις ποιητικούς τίτλους τύπου “Σειρά Scented Glow Αίσθησης”,
γράψε αυτό που θα έψαχνες εσύ:

“Αρωματικό κερί βανίλιας χειροποίητο”

Χρησιμοποίησε τις λέξεις που χρησιμοποιεί και ο πελάτης.


2. Δώσε τίτλους που εξηγούν, όχι τίτλους που μπερδεύουν

Όχι μόνο “Magical Forest”.
Προτίμησε “Κερί με άρωμα πεύκο & βανίλια – σειρά Magical Forest”.

Και καταλαβαίνει τι πουλάς ο άνθρωπος. Και το Google.


3. Οι περιγραφές να μιλάνε όπως σκέφτεται ο πελάτης

Αν εκείνος ψάχνει “κεριά για δώρο” ή “χειροποίητα ελληνικά προϊόντα”,
μην του δίνεις περιγραφή τύπου “premium blend με zen core”.

Γράψε αυτό που πραγματικά εννοείς.


4. Κάθε προϊόν να έχει τη δική του, μοναδική περιγραφή

Αν έχεις 5 προϊόντα με την ίδια copy-paste περιγραφή, το Google βαριέται.

Γράψε διαφορετικά κείμενα. Έστω μια μικρή παράγραφο για το καθένα.

Δείχνει φροντίδα και ανεβάζει τη σελίδα σου.


5. Ονόμασε σωστά τις φωτογραφίες σου

Αν η εικόνα λέγεται “DSC54321.jpg”, δεν βοηθάει.

Ονόμασέ την “keri-vanilias-lefko.jpg”
Και βάλε alt text τύπου “Αρωματικό κερί βανίλιας σε λευκό βάζο”.

Το Google διαβάζει τα λόγια γύρω απ’ τις εικόνες. Όχι τις εικόνες.


6. Γράψε blog – ακόμη κι αν βαριέσαι

Αρθράκια όπως:

  • 5 ιδέες για δώρα με άρωμα
  • Τι σημαίνουν τα διαφορετικά είδη κεριού
  • Γιατί να επιλέξεις ελληνικό χειροποίητο προϊόν

…βοηθάνε το SEO γιατί έχουν keywords, αξία και βοηθούν τους επισκέπτες.


7. Βγες έξω απ’ το site σου – πάρε “ψήφους” από αλλού

Αν σε κάνουν link από άλλο site, αυτό είναι σημάδι αξιοπιστίας για τη Google.

Γράψε σε blog τρίτων, ζήτα να σε προτείνουν, μπες σε καταλόγους.

Όσο περισσότεροι σε αναφέρουν, τόσο πιο ψηλά πας.


8. Τίτλοι και υπότιτλοι με νόημα

Χρησιμοποίησε H1, H2 με λέξεις-κλειδιά.

Παράδειγμα:

  • Τίτλος προϊόντος: “Αρωματικό Κερί Καραμέλα – Χειροποίητο 100ml”
  • Υπότιτλος σε άρθρο: “Ποια αρώματα βοηθούν στη χαλάρωση;”

Βοηθάει εσένα, τον πελάτη και το Google.


Συμπέρασμα

SEO δεν είναι κόλπα. Είναι σαφήνεια, φροντίδα και σωστές λέξεις.

Αν μιλάς τη γλώσσα του πελάτη και εξηγείς σωστά τι κάνεις,
θα αρχίσουν να σε βρίσκουν — χωρίς να ψάχνουν με GPS.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *