Απαντάς DM σαν άνθρωπος ή σαν αυτόματο μήνυμα; Πώς να μιλάς χωρίς να φανείς ψεύτικος

Home / Single Post

Ο πελάτης σου στέλνει μήνυμα:

– «Καλησπέρα, ήθελα να ρωτήσω για το κερί ‘καραμέλα’ αν είναι σε στοκ»
– «Πόσο καιρό κάνει η αποστολή;»
– «Μπορώ να το κάνω δώρο σε άλλη διεύθυνση;»
– «Είναι cruelty-free τα προϊόντα σας;»

Κι εσύ απαντάς:

– «Καλησπέρα σας, το προϊόν είναι διαθέσιμο.»
– «Ο χρόνος παράδοσης είναι 2–3 εργάσιμες.»
– «Ναι, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής σε τρίτη διεύθυνση.»

Όλα σωστά. Αλλά… ακούγονται λίγο ρομποτικά.
Λίγο σαν bot. Και όχι, αυτό δεν βοηθάει.


Οι πελάτες θέλουν ανθρώπινη απάντηση. Όχι manual.

Όταν νιώσουν ότι τους απαντά άνθρωπος, χτίζεται σύνδεση.
Όταν νιώσουν ότι τους απαντά σύστημα, η επαφή χάνεται.

Δεν χρειάζεται να γράψεις σεντόνι. Αρκεί να βάλεις λίγο vibe. Έστω μια πρόταση που λέει: «είμαι εδώ».


Παραδείγματα με απλό ανθρώπινο τόνο

– Πελάτης: «Καλησπέρα, είναι διαθέσιμο το κερί ‘σοκολάτα’;»
Απάντηση: «Γεια σου! Ναι, το έχουμε και μυρίζει απίστευτα. Θες να σου στείλω link ή να στο κρατήσω;»

– Πελάτης: «Μπορώ να στείλω το δώρο σε άλλη διεύθυνση;»
Απάντηση: «Φυσικά, το κάνουμε συνέχεια! Μπορείς να γράψεις και μήνυμα για τον παραλήπτη αν θέλεις.»

– Πελάτης: «Πόσο κάνει να φτάσει Θεσσαλονίκη;»
Απάντηση: «Συνήθως σε 2 εργάσιμες. Αν το θες άμεσα, το ετοιμάζω από τώρα.»

Αυτό που κερδίζει εδώ δεν είναι το “τι” λες — αλλά πώς το λες.


Extra tips για άμεση επικοινωνία

  • Μίλα στο ύφος του brand σου. Αν το ύφος σου στα social είναι φιλικό και ανεπιτήδευτο, κράτα το ίδιο και στα μηνύματα. Μην το “σοβαρέψεις” χωρίς λόγο.
  • Αν αργήσεις να απαντήσεις, παραδέξου το. Π.χ.:
    «Συγγνώμη για την καθυστέρηση, μόλις το είδα – ναι, είναι διαθέσιμο!»
  • Δώσε συνέχεια στη συζήτηση. Ρώτα:
    «Να σου στείλω link;»
    «Το θες για σένα ή για δώρο;»
    «Θες βοήθεια να διαλέξεις άρωμα;»

Η διαφορά μεταξύ εξυπηρέτησης και σύνδεσης είναι η συζήτηση.


Συμπέρασμα

Τα DM είναι η πιο άμεση στιγμή επαφής με τον πελάτη.
Είναι η ευκαιρία σου να:

  • δείξεις χαρακτήρα
  • δημιουργήσεις εμπιστοσύνη
  • δώσεις πληροφορία
  • χτίσεις σχέση

Ο κόσμος δεν ψωνίζει απλώς από brands.
Ψωνίζει από ανθρώπους που του απαντούν σαν άνθρωποι.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *