Έχεις e-shop και δεν πουλάει; Δεν φταίει πάντα η σελίδα – αλλά και ΕΣΥ (ναι, sorry)

Home / Single Post

Έφτιαξες το e-shop σου. Πλήρωσες για logo, γραμματοσειρές, χρώματα, sliders. Το ανέβασες, το κοινοποίησες, το έδειξες στη μαμά σου.
Και μετά; Τίποτα. Καμία παραγγελία. Απόλυτη σιωπή.

Πριν κατηγορήσεις τον developer, τον αλγόριθμο ή τον ανάδρομο πλανήτη, διάβασε παρακάτω.
Ορίστε 7 λόγοι που το e-shop σου δεν πουλάει – και τι να κάνεις για να αλλάξει αυτό.


1. Δεν σε ξέρει κανείς

Αν δεν έχεις κάνει καμία ενέργεια προβολής, το e-shop είναι σαν περίπτερο σε ερημιά.
Πρέπει να σε βρίσκει ο κόσμος μέσω:

  • Social media (και όχι μόνο το post της ημέρας που το λάνσαρες)
  • Email marketing
  • SEO (με λέξεις που ψάχνει πραγματικά ο κόσμος)
  • Συνεργασίες
  • Χρήσιμο περιεχόμενο (π.χ. blog με άρθρα)

Αν δεν σε βρίσκουν, δεν θα αγοράσουν. Απλό.


2. Τα προϊόντα δεν έχουν λόγο ύπαρξης – ή δεν φαίνονται χρήσιμα

Αν ο επισκέπτης δεν καταλαβαίνει γρήγορα γιατί να αγοράσει, απλώς φεύγει.

Φρόντισε οι περιγραφές να δείχνουν:

  • το όφελος, όχι μόνο τα χαρακτηριστικά
  • εικόνες σε χρήση (lifestyle photos)
  • σενάριο χρήσης (π.χ. “Κερί για βραδιές χαλάρωσης με ταινία και κουβέρτα”)

Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν αντικείμενα. Αγοράζουν εμπειρίες.


3. Δεν δείχνεις ποιος είσαι

Ο πελάτης θέλει να ξέρει από ποιον αγοράζει. Αν το site μοιάζει με απρόσωπο εργοστάσιο, δεν υπάρχει εμπιστοσύνη.

  • Βάλε φωτογραφία σου ή της ομάδας
  • Πες την ιστορία σου
  • Δείξε τη διαδικασία, τις αξίες σου, το “γιατί”

Οι μικρές επιχειρήσεις ξεχωρίζουν όταν φαίνονται ανθρώπινες.


4. Έχεις social media, αλλά όχι παρουσία

Το να έχεις Instagram δεν σημαίνει ότι έχεις κοινό.
Αν ανεβάζεις σπάνια και απρόσωπα, το προφίλ φαίνεται ανενεργό.

Φρόντισε να δείχνεις:

  • καθημερινές στιγμές από τη δουλειά σου
  • πίσω από τις κάμερες
  • χιούμορ
  • reels, stories, σχόλια και αλληλεπίδραση

Το ζητούμενο είναι σύνδεση – όχι βιτρίνα.


5. Δεν προσφέρεις χρήσιμο ή εκπαιδευτικό περιεχόμενο

Ο κόσμος δεν αγοράζει επειδή του είπες “αγόρασέ το”. Αγοράζει όταν καταλάβει τη χρησιμότητα.

Δημιούργησε περιεχόμενο όπως:

  • “Πώς να διαλέξεις κερί ανάλογα με τη διάθεση”
  • “5 ιδέες για last-minute δώρα”
  • “Γιατί τα χειροποίητα σαπούνια κάνουν καλό στην επιδερμίδα”

Δείξε τη γνώση σου και βοήθησε τον άλλο να επιλέξει σωστά.


6. Η εμπειρία αγοράς είναι κουραστική

Αν το site σου:

  • αργεί
  • δεν λειτουργεί καλά στο κινητό
  • ζητάει πολλά βήματα στο checkout
  • έχει φτωχές φωτογραφίες ή μπερδεμένη πλοήγηση

…τότε ο πελάτης θα φύγει πριν φτάσει στο καλάθι.

Διόρθωσέ το:

  • Κάνε το checkout γρήγορο και απλό
  • Βελτίωσε την ταχύτητα και την πλοήγηση
  • Δώσε ξεκάθαρη πληροφόρηση
  • Δώσε εύκολη πρόσβαση σε επικοινωνία

7. Δεν έχεις κοινωνική απόδειξη

Ο κόσμος αγοράζει επειδή βλέπει ότι αγοράζουν κι άλλοι.
Αν δεν έχεις κριτικές, φωτογραφίες πελατών ή μαρτυρίες, δημιουργείται ανασφάλεια.

Φρόντισε να έχεις:

  • reviews και αξιολογήσεις
  • φωτογραφίες πελατών (με άδεια)
  • reposts σε stories
  • ενθαρρυντικό follow-up με email

Η εμπιστοσύνη φέρνει τις πωλήσεις.


Συμπέρασμα

Δεν αρκεί να έχεις ένα όμορφο e-shop.
Αν δεν προβληθεί σωστά, δεν δημιουργεί εμπιστοσύνη και δεν συνδέεται με το κοινό, θα παραμείνει απλώς “ωραίο”. Όχι αποδοτικό.

Η σελίδα σου είναι η βάση. Αλλά το brand, η παρουσία και η στρατηγική είναι αυτά που κάνουν τον πελάτη να πει “ναι”.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *