Βάζεις 50-60€ τον μήνα για διαφήμιση και δεν πουλάς; Δες γιατί καίγονται τα λεφτά σου (και τι να κάνεις αντί γι’ αυτό)

Home / Single Post

Βάζεις λίγα ευρώ κάθε εβδομάδα. Κάνεις boost. Περιμένεις να έρθει η καταιγίδα των πωλήσεων.
Και μετά;

Likes από περίεργα accounts.
Καμία πώληση.
Ένα σχόλιο που ρωτάει μόνο “τιμή;;;”

Η διαφήμιση δεν είναι κακή. Η κακή διαχείριση είναι το πρόβλημα.
Πάμε να δούμε τους λόγους που τα 50–60 ευρώ σου πάνε χαμένα.

1. Το boost post δεν είναι διαφήμιση – είναι πρόχειρη κίνηση

Το boost είναι εύκολο, αλλά δεν σου δίνει τον έλεγχο που χρειάζεσαι.

Αντί γι’ αυτό, φτιάξε διαφήμιση στο Ads Manager για να:

  • ορίσεις συγκεκριμένο στόχο (πωλήσεις, μηνύματα, clicks)
  • στοχεύσεις με ακρίβεια το κοινό σου
  • βάλεις pixel για σωστή παρακολούθηση

2. Στοχεύεις σε όλους – και καταλήγεις σε κανέναν

Αν διαλέγεις “όλη η Ελλάδα, 18-65, όλα τα φύλα”, ρίχνεις τη διαφήμιση στο κενό.

Προσδιόρισε το κοινό σου:

  • ηλικία
  • φύλο
  • ενδιαφέροντα
  • συμπεριφορές

Παράδειγμα: Γυναίκες 25–45 που ενδιαφέρονται για οικολογικά, vegan προϊόντα σπιτιού.

3. Δεν έχεις ξεκάθαρο call to action

Αν δεν πεις στον άλλο τι να κάνει, δεν θα το κάνει.

Κακό παράδειγμα: “Τα νέα μας προϊόντα μόλις έφτασαν”
Καλό παράδειγμα: “Παράγγειλε τώρα με δωρεάν μεταφορικά – μέχρι την Κυριακή”

Η διαφήμιση πρέπει να έχει σκοπό. Να οδηγεί σε κλικ, αγορά ή μήνυμα.

4. Στέλνεις τον χρήστη σε λάθος landing page

Αν το site σου:

  • δεν είναι mobile friendly
  • αργεί να φορτώσει
  • είναι μπερδεμένο
  • δεν εμπνέει εμπιστοσύνη

…τότε όλη η δουλειά της διαφήμισης πάει χαμένη.

5. Δεν έχεις καμία αφήγηση πίσω από τη διαφήμιση

Ο πελάτης θέλει να ξέρει ποιος είσαι, τι κάνεις, γιατί να αγοράσει από εσένα.

Μην διαφημίζεις απλώς το προϊόν.
Διαφήμισε αυτό που σε κάνει διαφορετικό.

  • η ιστορία σου
  • η διαδικασία
  • οι αξίες σου
  • το “γιατί”

6. Δεν δοκιμάζεις – απλώς επαναλαμβάνεις

Αν κάνεις την ίδια διαφήμιση κάθε φορά και περιμένεις άλλο αποτέλεσμα, δεν είναι στρατηγική – είναι τύχη.

Δοκίμασε:

  • δύο διαφορετικές εικόνες
  • διαφορετικά κείμενα
  • διαφορετικό κοινό
  • άλλο call to action

Από τα αποτελέσματα, θα μάθεις τι δουλεύει και τι όχι.


Συμπέρασμα

Το πρόβλημα δεν είναι τα λεφτά. Είναι η απουσία στρατηγικής.

Αν τα επενδύσεις σωστά:

  • στο σωστό κοινό
  • με ξεκάθαρο μήνυμα
  • σε σωστή σελίδα
  • με δοκιμές

…θα αρχίσεις να βλέπεις αποτέλεσμα.

Αν όχι;
Απλώς πληρώνεις για να δείξεις κάτι σε ανθρώπους που δεν ενδιαφέρονται.
Και αυτό δεν λέγεται marketing. Λέγεται χαμένος χρόνος και χρήμα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *