Βάζεις λίγα ευρώ κάθε εβδομάδα. Κάνεις boost. Περιμένεις να έρθει η καταιγίδα των πωλήσεων.
Και μετά;
Likes από περίεργα accounts.
Καμία πώληση.
Ένα σχόλιο που ρωτάει μόνο “τιμή;;;”
Η διαφήμιση δεν είναι κακή. Η κακή διαχείριση είναι το πρόβλημα.
Πάμε να δούμε τους λόγους που τα 50–60 ευρώ σου πάνε χαμένα.
1. Το boost post δεν είναι διαφήμιση – είναι πρόχειρη κίνηση
Το boost είναι εύκολο, αλλά δεν σου δίνει τον έλεγχο που χρειάζεσαι.
Αντί γι’ αυτό, φτιάξε διαφήμιση στο Ads Manager για να:
- ορίσεις συγκεκριμένο στόχο (πωλήσεις, μηνύματα, clicks)
- στοχεύσεις με ακρίβεια το κοινό σου
- βάλεις pixel για σωστή παρακολούθηση
2. Στοχεύεις σε όλους – και καταλήγεις σε κανέναν
Αν διαλέγεις “όλη η Ελλάδα, 18-65, όλα τα φύλα”, ρίχνεις τη διαφήμιση στο κενό.
Προσδιόρισε το κοινό σου:
- ηλικία
- φύλο
- ενδιαφέροντα
- συμπεριφορές
Παράδειγμα: Γυναίκες 25–45 που ενδιαφέρονται για οικολογικά, vegan προϊόντα σπιτιού.
3. Δεν έχεις ξεκάθαρο call to action
Αν δεν πεις στον άλλο τι να κάνει, δεν θα το κάνει.
Κακό παράδειγμα: “Τα νέα μας προϊόντα μόλις έφτασαν”
Καλό παράδειγμα: “Παράγγειλε τώρα με δωρεάν μεταφορικά – μέχρι την Κυριακή”
Η διαφήμιση πρέπει να έχει σκοπό. Να οδηγεί σε κλικ, αγορά ή μήνυμα.
4. Στέλνεις τον χρήστη σε λάθος landing page
Αν το site σου:
- δεν είναι mobile friendly
- αργεί να φορτώσει
- είναι μπερδεμένο
- δεν εμπνέει εμπιστοσύνη
…τότε όλη η δουλειά της διαφήμισης πάει χαμένη.
5. Δεν έχεις καμία αφήγηση πίσω από τη διαφήμιση
Ο πελάτης θέλει να ξέρει ποιος είσαι, τι κάνεις, γιατί να αγοράσει από εσένα.
Μην διαφημίζεις απλώς το προϊόν.
Διαφήμισε αυτό που σε κάνει διαφορετικό.
- η ιστορία σου
- η διαδικασία
- οι αξίες σου
- το “γιατί”
6. Δεν δοκιμάζεις – απλώς επαναλαμβάνεις
Αν κάνεις την ίδια διαφήμιση κάθε φορά και περιμένεις άλλο αποτέλεσμα, δεν είναι στρατηγική – είναι τύχη.
Δοκίμασε:
- δύο διαφορετικές εικόνες
- διαφορετικά κείμενα
- διαφορετικό κοινό
- άλλο call to action
Από τα αποτελέσματα, θα μάθεις τι δουλεύει και τι όχι.
Συμπέρασμα
Το πρόβλημα δεν είναι τα λεφτά. Είναι η απουσία στρατηγικής.
Αν τα επενδύσεις σωστά:
- στο σωστό κοινό
- με ξεκάθαρο μήνυμα
- σε σωστή σελίδα
- με δοκιμές
…θα αρχίσεις να βλέπεις αποτέλεσμα.
Αν όχι;
Απλώς πληρώνεις για να δείξεις κάτι σε ανθρώπους που δεν ενδιαφέρονται.
Και αυτό δεν λέγεται marketing. Λέγεται χαμένος χρόνος και χρήμα.