Πώς να κάνεις προσφορές με χαρακτήρα (και όχι σαν να ξεπουλάς πάγκο στη λαϊκή)

Home / Single Post

Πάει ο κόσμος να ψωνίσει. Βλέπει παντού:

“ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ -60%”
“ΞΕΠΟΥΛΑΜΕ!”
“ΟΛΑ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ”
“Μην τα χάσεις – τελευταία τεμάχια (τα ίδια από το 2018)”

Και σκέφτεσαι:
«Να βάλω κι εγώ μια προσφορά. Αλλά πώς να το πω;
Μήπως χαλάσω το ύφος μου; Μήπως φανώ απελπισμένος;»

Η απάντηση είναι: Όχι, αν το κάνεις με στρατηγική και στυλ.


1. Βάλε όνομα – δώσε προσωπικότητα

Μην πεις σκέτα: «-20% σε όλα».
Πες:

  • «Αυτό είναι το ‘σε βλέπω – σ’ αγαπάω – στο κάνω δώρο’ -20%»
  • «Η προσφορά που σου λέει ‘πάρε κάτι για σένα επιτέλους’»
  • «Flash Sale με άρωμα ανατροπής – μόνο για σήμερα»

Όταν η προσφορά έχει χαρακτήρα, δεν είναι απλώς ποσοστό.
Γίνεται μέρος της σχέσης σου με τον πελάτη.


2. Εξήγησε το “γιατί”

Ο κόσμος αγαπάει το πλαίσιο. Δώσε του λόγο:

  • «Το κάνουμε γιατί κλείνουμε 2 χρόνια»
  • «Γιατί μας περίσσεψαν μερικά αγαπημένα – και δεν τα πετάμε!»
  • «Γιατί όλοι χρειαζόμαστε ένα boost – εμείς το δίνουμε σε έκπτωση»
  • «Γιατί είναι Παρασκευή και θέλαμε να κάνουμε κάτι πιο fun – ορίστε -15%»

Όταν η προσφορά έχει λόγο ύπαρξης, γίνεται πιο ζεστή, αληθινή, θελκτική.


3. Μικρές εκπτώσεις – Μεγάλη αξία

Δεν χρειάζεται να βάλεις όλα -30%.
Φτιάξε συνδυασμούς, προτάσεις, λογικές αφορμές:

  • «Τα cozy 3: κερί, σαπούνι, καραμέλα – όλα μαζί -20%»
  • «Τα 5 καλύτερα δώρα για σένα – όλα -15% έως Κυριακή»
  • «Ένα κερί δώρο με κάθε ‘Απόδραση βανίλιας’ (ναι, αυτό είναι όνομα προϊόντος!)»

Λιγότερη έκπτωση = περισσότερη premium αίσθηση
Και η προσφορά δείχνει έξυπνη, όχι απελπισμένη.


4. Δείξε τι γλιτώνει – με στυλ

Μην το πεις ψυχρά. Πες το έτσι:

  • «Το κερί που μυρίζει Κυριακή με κουβέρτα – τώρα 12€ αντί για 15€. Αυτά τα 3€ είναι για πίτσα ή κρασί.»
  • «Τιμή αγάπης μέχρι Τρίτη – μετά επιστρέφει στα σοβαρά της.»

Δώσε στον πελάτη κάτι να θυμάται. Να νιώσει πως του μίλησες σαν άνθρωπος.


5. Βάλε deadline – χωρίς υστερία

Μην φωνάξεις: «ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ».
Πες:

  • «Μέχρι την Κυριακή – μετά επιστρέφει στη βασική τιμή. Κι εμείς πρέπει να φάμε ψωμί.»

Το deadline βοηθά. Αλλά το χιούμορ και η αλήθεια κάνουν τη διαφορά.


6. Κράτα το premium vibe

Η έκπτωση είναι τιμή, όχι ποιότητα. Ο πελάτης δεν πρέπει να νιώσει ότι αγόρασε «κάτι φτηνό».
Πρέπει να νιώσει ότι έκανε έξυπνη κίνηση από brand που τον σκέφτηκε.

Η συσκευασία παραμένει:

  • Καθαρή
  • Με καρτούλα
  • Με ευχαριστήριο
  • Με προσοχή
  • Με χαρακτήρα

Συμπέρασμα

Η προσφορά δεν είναι απλώς ένας αριθμός.
Είναι:

  • Αφορμή
  • Σύνδεση
  • Κίνηση αγάπης
  • Marketing με ψυχή

Κι όταν το κάνεις με προσωπικότητα, ο πελάτης δεν λέει:
«Πήρα κάτι φτηνό».

Λέει:
«Αυτό το brand… με σκέφτηκε».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *