Το site σου μιλάει τη δική σου γλώσσα – ή τη γλώσσα του πελάτη; (και γιατί δεν πουλάει απλώς επειδή “είναι ωραίο”)

Home / Single Post

Εσύ βλέπεις το site σου και λες:
«Καθαρό, minimal, ωραίο. Τα προϊόντα φαίνονται. Έχω τις πληροφορίες. Όλα καλά.»

Ο πελάτης όμως το βλέπει και λέει:
«Ωραίο είναι, αλλά…
Τι ακριβώς πουλάει;
Γιατί να το πάρω;
Είναι για μένα;
Πώς το παραγγέλνω;»

Γιατί εκεί που σε εσένα όλα φαίνονται σωστά, στον επισκέπτη μπορεί να μη λένε απολύτως τίποτα.


1. Η αρχική σελίδα πρέπει να απαντάει σε 3 ερωτήσεις μέσα σε 5 δευτερόλεπτα:

  • Ποιος είσαι
  • Τι πουλάς
  • Γιατί να σε εμπιστευτώ

Αν ο επισκέπτης δεν το καταλάβει με την πρώτη ματιά, φεύγει. Δεν έχει χρόνο για υποθέσεις. Είναι σε scroll mode, όχι σε έρευνα.


2. Ξεκαθάρισε για ποιον είναι αυτό που κάνεις

Όχι γενικότητες τύπου «χειροποίητα προϊόντα για όλους».
Πες:
«Κεριά για όσους αγαπάνε το cozy vibe και τα μικρά rituals»
ή
«Σαπούνια για εσένα που θέλεις να μυρίζεις σαν brunch Κυριακής»

Ο στόχος; Να πει ο άλλος: «Αυτό είναι για μένα».


3. Πες λίγα, αλλά να λένε πολλά

Απόφυγε εκφράσεις όπως «Ανακαλύψτε τις συλλογές μας» ή «Η αποστολή μας είναι…».
Προτίμησε κάτι ανθρώπινο και ουσιαστικό:
«Δες τι φτιάξαμε για όταν χρειάζεσαι χαλάρωση»
ή
«Φτιάχνουμε μικρές καθημερινές αποδράσεις σε βαζάκι»

Ξέχνα τα επίσημα. Μίλα όπως θα μιλούσες σε φίλο.


4. Δείξε τις σημαντικές πληροφορίες μπροστά

Μην αναγκάζεις τον χρήστη να κάνει πέντε κλικ για να βρει τα βασικά.
Δείξε καθαρά:

  • Τιμές
  • Μεταφορικά
  • Πώς γίνεται η παραγγελία

Για παράδειγμα:
«Δωρεάν αποστολή άνω των 30€»
«Έτοιμο για δώρο χωρίς έξτρα χρέωση»
«Αποστολή εντός 2 ημερών»

Κάνε τον επισκέπτη να νιώσει σίγουρος και ενημερωμένος χωρίς κόπο.


5. Δείξε συναίσθημα, όχι μόνο προϊόν

Ο πελάτης δεν αγοράζει απλώς σαπούνι ή κερί. Αγοράζει μια αίσθηση, μια διάθεση.
Δείξε packaging, backstage, ράφια, χέρια που δουλεύουν.
Φωτογραφίες που λένε «δες το και νιώσε».


6. Εξήγησε καθαρά πώς γίνεται η αγορά

Μην υποθέτεις ότι «το ξέρει». Πες το βήμα-βήμα:

«Διάλεξε, βάλε στο καλάθι, πλήρωσε με κάρτα ή PayPal και έρχεται στην πόρτα σου μέσα σε 2 μέρες.»

Όσο πιο ξεκάθαρο και φιλικό, τόσο καλύτερα.


7. Ζήτα feedback από κάποιον που δεν σε ξέρει

Εσύ έχεις μάθει το site απ’ έξω. Κάποιος τρίτος όμως θα δει αυτά που εσύ δεν βλέπεις.
Πες σε φίλο, πελάτη ή άγνωστο:
«Μπες στο site μου. Τι κατάλαβες στα πρώτα 10 δευτερόλεπτα;»

Εκεί θα δεις την αλήθεια.


Συμπέρασμα

Το site σου δεν είναι για εσένα.
Είναι για τον επισκέπτη που δεν σε ξέρει, δεν σε ακολουθεί, και θέλει να καταλάβει άμεσα αν του κάνεις.

Κάνε τον να πει:
«Αυτό με αφορά. Αυτό μου ταιριάζει. Αυτό το θέλω — και τώρα ξέρω πώς να το αποκτήσω.»

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *