
Πώς να γράψεις bio που να μην είναι “Καλημέρα, αγαπάω τον καφέ και το φεγγάρι 🌙☕”
Αν το bio σου είναι “Αγαπώ καφέ, φεγγάρια, θετική ενέργεια και πεταλούδες”,μάλλον χρειάζεται να το ξανασκεφτείς. Όχι επειδή δεν είναι
Home / Archives
Αν το bio σου είναι “Αγαπώ καφέ, φεγγάρια, θετική ενέργεια και πεταλούδες”,μάλλον χρειάζεται να το ξανασκεφτείς. Όχι επειδή δεν είναι
Ο πελάτης μπαίνει. Κοιτάει λίγο.Σκέφτεσαι “Ω ναι, τώρα θα αγοράσει!”.Κι όμως… φεύγει.Σαν να χτύπησε συναγερμός και να του είπε: “ΦΥΓΕ!
Έχεις ωραίο site. Έχεις Instagram. Έχεις προϊόν. Αλλά στο Google; Άφαντος. Γιατί το Google δεν ψάχνει “ωραία vibes”. Ψάχνει συγκεκριμένα
Έχεις το κινητό στο χέρι.Το Canva ανοιχτό.Το Instagram σε αναμονή.Και καμία ιδέα. Ο εγκέφαλος κάνει reboot. Η δημιουργικότητα έχει πάει
Έχεις Instagram, TikTok, Facebook. Κάποιοι φίλοι κάνουν share.Και κάθε τόσο αναρωτιέσαι: Πώς μεγαλώνω; Πώς φτάνω 10.000; Πώς γίνομαι viral;Να αγοράσω
Η περιγραφή είναι εκεί για να πείσει. Να εξηγήσει τι είναι αυτό το «κάτι». Και να οδηγήσει τον πελάτη στο
Το Instagram είναι λαμπερό, δημιουργικό, και ναι — μπορεί να σε βοηθήσει να χτίσεις brand, κοινό και πελατολόγιο. Αλλά μόνο
Έχεις βρεθεί εκεί: με το κινητό στο χέρι, το Canva ανοιχτό, το Instagram μπροστά σου και καμία ιδέα. Ή ανεβάζεις
Έχεις προϊόν. Έχεις site. Έχεις βάλει τα πάντα σε σειρά. Το ανέβασες, το έδειξες στους φίλους σου, το είδες και
Ξυπνάς, φτιάχνεις καφέ, απαντάς σε μηνύματα, βάζεις πλυντήριο, τυπώνεις ετικέτες. Κι εκεί κατά τις 5 το απόγευμα θυμάσαι πως δεν