
Το brand σου είναι καλό. ΟΜΩΣ δεν πουλάει. Τι φταίει; (και όχι, δεν είσαι εσύ – αλλά κάτι πιο ύπουλο)
Φτιάχνεις ωραία προϊόντα. Τα πακετάρεις με φροντίδα. Έχεις social media, έχεις e-shop, δουλεύεις με μεράκι. Οι πελάτες που σε βρίσκουν
Home / Archives
Φτιάχνεις ωραία προϊόντα. Τα πακετάρεις με φροντίδα. Έχεις social media, έχεις e-shop, δουλεύεις με μεράκι. Οι πελάτες που σε βρίσκουν
Πάει ο κόσμος να ψωνίσει. Βλέπει παντού: “ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ -60%”“ΞΕΠΟΥΛΑΜΕ!”“ΟΛΑ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ”“Μην τα χάσεις – τελευταία τεμάχια (τα ίδια
Εσύ βλέπεις το site σου και λες:«Καθαρό, minimal, ωραίο. Τα προϊόντα φαίνονται. Έχω τις πληροφορίες. Όλα καλά.» Ο πελάτης όμως
Έδωσες προϊόν. Ίσως και χρήματα.Έγινε ένα story, άντε κι ένα post.Το είδαν κάποιοι.Μπήκαν 2–3 στο site.Αγορές; …μμ, «θα σου πω
Ο πελάτης μπαίνει, βλέπει, διαλέγει κάτι και το βάζει στο καλάθι.Ωραία; Ωραία. Κι εσύ τώρα σκέφτεσαι: «Μήπως να του πρότεινα
Instagram: 2.483 followersTikTok: 1 βίντεο πήγε viralSite: 500 επισκέπτες χτες Κι όμως:0 σχόλια.0 μηνύματα.2 πωλήσεις με το ζόρι. Γιατί;Γιατί όσο
Κάθε φορά που λαμβάνεις μήνυμα τύπου: «Το πήρα και ήταν υπέροχο, σε ευχαριστώ πολύ!»«Το λάτρεψα, μυρίζει τέλεια!»«Το παρέλαβα και ήταν
Ο πελάτης σου στέλνει μήνυμα: – «Καλησπέρα, ήθελα να ρωτήσω για το κερί ‘καραμέλα’ αν είναι σε στοκ»– «Πόσο καιρό
Σκέψου δύο μαγαζιά που πουλάνε το ίδιο πράγμα.Ίδιο κερί. Ίδιο άρωμα. Ίδιο μέγεθος. Από το ένα, απλώς παραλαμβάνεις το προϊόν.Από
Ο πελάτης βλέπει κάτι ωραίο στο Instagram.Σταματάει.Λέει: «Αυτό μου άρεσε». Και μετά; Τι κάνει λοιπόν; Το αφήνει για «αργότερα».Και το