
Η εμπειρία είναι το προϊόν – Ό,τι και να πουλάς, ο πελάτης θυμάται ΠΩΣ τον έκανες να νιώσει
Σκέψου δύο μαγαζιά που πουλάνε το ίδιο πράγμα.Ίδιο κερί. Ίδιο άρωμα. Ίδιο μέγεθος. Από το ένα, απλώς παραλαμβάνεις το προϊόν.Από
Home / Archives
Σκέψου δύο μαγαζιά που πουλάνε το ίδιο πράγμα.Ίδιο κερί. Ίδιο άρωμα. Ίδιο μέγεθος. Από το ένα, απλώς παραλαμβάνεις το προϊόν.Από
Ο πελάτης βλέπει κάτι ωραίο στο Instagram.Σταματάει.Λέει: «Αυτό μου άρεσε». Και μετά; Τι κάνει λοιπόν; Το αφήνει για «αργότερα».Και το
Ο πελάτης μπήκε, είδε, αγόρασε. Τέλεια.Και μετά; – Σου έκανε like;– Σε ξαναείδε;– Ξαναγόρασε;– Ή σε ξέχασε την επόμενη μέρα;
Όλοι πουλάνε.Προϊόντα, υπηρεσίες, ιδέες, vibes. Αλλά πόσοι ξεχωρίζουν;Όχι επειδή έκαναν καμπάνια. Ούτε επειδή έδωσαν έκπτωση.Αλλά επειδή είπαν μια ιστορία που
Όχι, δεν χρειάζεται να χορέψεις Καλώς ήρθες στη χώρα του TikTok.Την πλατφόρμα όπου ένας τύπος που τηγανίζει πατάτες έγινε viralκαι
Έχεις ωραίο site.Έχεις φωτογραφίες που κάνουν το κερί να φαίνεται πιο όμορφο κι από brunch στην Πλάκα.Έχεις καλή τιμή.Έχεις και
Όταν ακούς “newsletter”, παθαίνεις ένα κάτι.Σου έρχονται στο μυαλό: Και όμως. Ο κόσμος διαβάζει email.Αρκεί να είναι ωραία, σύντομα, προσωπικά,
Ανοίγεις Instagram. Βλέπεις ένα προφίλ και σκέφτεσαι: – Αυτός/ή θα ήταν τέλειος για συνεργασία.– Μήπως να του στείλω να βάλει
Όταν ακούς “reels”, ίσως σου έρχονται στο μυαλό: Κι εσύ… έχεις απλώς ένα κερί, ένα σαπούνι και καθόλου όρεξη να
Έχεις ένα ωραίο logo. Minimal, κομψό, με φύλλα, κυκλάκια, παστέλ αποχρώσεις.Το έχεις βάλει παντού: σε κάρτες, στο site, στα stories,